1. Zwroty

W naszym sklepie dajemy możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli uznasz, że nasz produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, po prostu napisz do nas e-mail. Najlepiej, jeżeli skorzystasz z formularza zwrotu (znajdziesz go tutaj). Możesz także zadzwonić do nas i ustalić dalsze postępowanie telefonicznie. 

Możesz również skorzystać z automatycznego formularza zwrotu udostępnianego przez serwis „Furgonetka”. Użycie tego formularza jest możliwe jedynie po zalogowaniu lub rejestracji na stronie furgonetka.pl. Jest to konieczne w celu obsługi zwrotu i ewentualnych reklamacji dotyczących nadanej przez Ciebie przesyłki.

Kliknij poniższy link, żeby skorzystać z formularza zwrotu przez stronę furgonetka.pl

Chcę zwrócić produkty i przechodzę do serwisu Furgonetka

W przypadki zwrotu zamówienia, ponosisz koszty odesłania go do nas. Zwrócić możesz tylko produkty nieużywane. Wszystkie szczegółowe informacje i warunki znajdziesz w naszej Polityce zwrotów (tutaj).

Adres do zwrotów:
KiddyMate Łukasz Kowalski
ul. Kwiatowa 3
64-300 Nowy Tomyśl

2. Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, żeby produkty, które do Ciebie trafiają były jak najlepszej jakości i nie miały wad*. Czasem jednak możemy coś przeoczyć i do Twoich rąk trafi produkt, który nie spełnia tych warunków.
Wtedy masz możliwość zgłoszenia reklamacji. Możesz zrobić to mailowo, podając nam od razu wszystkie informacje. Najlepiej, jeżeli skorzystasz z pisma reklamacyjnego (znajdziesz je tutaj). Możesz także zadzwonić do nas i ustalić dalsze postępowanie telefonicznie.

Poniżej znajdziesz warunki gwarancji.

*Wyjątek od tej reguły stanowi kategoria produktów „Outlet”, w której jest wyraźna informacja o wadach produktu.

3. Warunki gwarancji

Po odbiorze przesyłki od kuriera należy sprawdzić kompletność zamówienia, a także stan poszczególnych elementów. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub braków prosimy o kontakt mailowy wraz z dokumentacją zdjęciową, najpóźniej w ciągu 4 dni od otrzymania zamówienia.
W przypadku uszkodzeń opakowania, mogących wskazywać na uszkodzenie produktu wewnątrz, spisać protokół szkody wraz z kurierem i odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a następnie skontaktować się z nami.

Maty dla dzieci i inne produkty materiałowe:

1. Wady materiału widoczne z odległości mniejszej niż 0,5m nie są podstawą reklamacji.
2. Kolory w rzeczywistości mogą odbiegać od wyświetlanych na monitorze, ze względu na różnicę w ustawieniach ekranów.
3. Poszczególne maty mogą posiadać niewielkie różnice kolorystyczne ze względu na różne partie materiału.
4. Odkształcenia pianki nie są podstawą reklamacji i nie wpływają na funkcjonalność maty. Odkształcenia te rozprostują się samoistnie w ciągu kilku dni w trakcie korzystania z maty, po ułożeniu jej na podłodze.
5. Ze względu na dużą kurczliwość naturalnej bawełny, materiał jest wstępnie prany przed uszyciem. Pomimo tego, przez kolejne 2-3 prania materiał może jeszcze ulec niewielkiemu skurczeniu. Z tego względu maty uszyte są trochę większe niż pianka wewnątrz.

Produkty ze sklejki drewnianej:

1. Wady materiału widoczne z odległości mniejszej niż 1m nie są podstawą reklamacji.
2. Sęki występujące naturalnie na sklejce, nie są wadą.
3. Uszkodzenia powstałe podczas użytkowania nie są podstawą reklamacji.